حضور در هشتمین همایش بین المللی زئولیت در دانشگاه سمنان

هشتمین همایش بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران که یکی از رویداد‌های بزرگ این حوزه است. دانشگاه سمنان با همکاری انجمن شیمی ایران با حمایت شرکت نیاکان سنگسر، با افتخار میزبان برگزاری هشتمین کنفرانس زئولیت در تاریخ ۲۸و ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ است. این کنفرانس با محوریت‌های مختلف از جمله انرژی، فناوری نانو، محیط زیست، فناوری زیستی، کاتالیزگرها، حسگرها، فرایند جداسازی، محاسباتی، پتروشیمی، پالایش، فن های شناسایی، خالص سازی، استخراج و ارزش افزوده برگزار شده است.

هدف از این گردهمایی، بحث و تبادل اطلاعات در مورد آخرین پیشرفت‌ها در زمینه زئولیت و مواد متخلخل و ایجاد فرصت‌های همکاری بین صنعتگران و پژوهشگران در جهت ارتقا و بی‌نیازی کشورمان، ایران است. بر این اساس از صنعتگران، اساتید، دانشجویان و محققین علاقه‌مند در این حوزه دعوت به عمل آمده  تا در هشتمین کنفرانس زئولیت شرکت نمایند.

کنفرانس بین المللی زئولیت

 

سخنران های همایش بین المللی زئولیت :

 

  • Dr. Vladimir Shestukhin آکادمی کشاورزی Timiryazevskaya روسیه، ORGANICZEO-BIO S.L. از اسپانیا
  • دکتر سمیه تقوی گروه شیمی کاربردی، دانشگاه مازندران، بابلسر، ایران
  • دکتر سجاد حبیب زاده گروه مهندسی شیمی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، تهران، ایران.
  • دکتر معصومی گروه شیمی، دانشکده علوم، دانشگاه اراک، اراک، ایران
  • ایزابل دیاز (شورای تحقیقات اسپانیا)
  • مظفر شاکری (CCERCI)
  • مجید پور مقدم
  • بهارک دیوبند (دانشگاه تبریز)
  • صادق رستم نیا(دانشگاه علم و صنعت ایران)

     

غرفه نمایشگاه مجموعه ما در همایش بین المللی زئولیت:

در این همایش مهم غرفه های نمایشگاه برگزار شده از محصولات شرکت های دانش بنیان حضور داشتند.

مجموعه ما با هدف تحقیقات روی مواد معدنی و عرضه مواد معدنی با کیفیت و مناسب هر کاربرد ایجاد شده است. این مجموعه در یکی از اهداف خود اقدام به جایگزینی مواد معدنی با کیفیفت به جای استفاده از مواد شیمیایی نموده است.

شرکت کانسار فناور کارا به عنوان یک مجموعه دانش بنیان فعال محصولات خود را با پایه مواد اولیه زئویت طبیعی برای معرفی در این غرفه در دید عموم قرار داد.

این غرفه با استقبال بی نظیری از طرف افراد حاضر در نمایشگاه از جمله اساتید و متخصصین معدن و شیمی  از سراسر ایران قرار گرفت. ما در این نمایشگاه از دو محصول ویژه بر پایه زئولیت طبیعی رونمایی کردیم . محصول زئوکلین برای مراقبت پوست و محصول زئولیتو برای خوراکی به عنوان مکمل تقویت و سلامتی بدن محصولات معرفی شده در این نمایشگاه بودند.

غرفه کانسار فناور کارا     همایش بین المللی زئولیت طبیعی ایران در دانشگاه سمنان

 

تجلیل از شرکت کانسار فناور کارا به عنوان واحد نوآور جوان برتر : 

در این همایش از شرکت کانسار فناور کارا به عنوان واحد نوآور جوان برتر تجلیل و تقدیر شد و تندیس همایش بین المللی زئولیت اعطا شد.

تندیس همایش بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران

 

 

حضور شرکت دانش بنیان کانسار فناور کارا در همایش بین المللی زئولیت : 

در این همایش در تعامل با متخصصین و اساتید حوزه شیمی و معدن به نقطه نظر هایی در مورد ارتقای سطح محصولات و نوع ارائه برخی مواد معدنی در کاربردهای مفید تر رسیدیم.

در ادامه این مصاحبت با شرکت کنندگان از خارج از ایران از کشورهایی چون روسیه ، چین و … در مورد کاربردهای مختلف زئولیت مرسوم در این کشورها به توافقاتی رسیدیم و از تجربیات آنها در این زمینه برای بهبود محصولات خود استفاده کردیم.

 

همایش بین المللی زئولیت ایران در دانشگاه سمنان  همایش بین المللی زئولیت ایران  انجمن شیمی ایران         همایش زئولیت انجمن شیمی ایران   همایش بین المللی زئولیت انجمن شیمی ایران پارس اور در همایش بین المللی زئولیت

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *